Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
43-225 Wola, ul. Poprzeczna 1
DYREKTOR ZESPOŁU OŚWIATY I WYCHOWANIA W MIEDŹNEJ Z S. W WOLI
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
Podinspektor
(umowa na czas określony na czas zastępstwa pracownika podczas jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy – 2 lata)
w wymiarze 1 etatu
MIEJSCE PRACY: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
STANOWISKO: Podinspektor w dziale księgowości – ½ etatu
Podinspektor w dziale organizacyjnym– ½ etatu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, rachunkowość lub finanse
- co najmniej 2 letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości oraz instrukcji kancelaryjnej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- nieposzlakowana opinia
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- obywatelstwo polskie
WYMAGANIA DODATKOWE:
1. staranność, komunikatywność, sumienność, samodzielność,
2. umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
3. dobra organizacja pracy,
4. umiejętności analityczne
ZAKRES ZADAŃ NA W/WYM. STANOWISKU:
I. W dziale księgowości:
1. Prowadzenie księgowości przydzielonych jednostek oświatowych:
- przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dostarczonych ze szkół i przedszkoli dokumentów dotyczących dochodów i wydatków, przygotowanie ich do terminowej realizacji w formie przelewów lub wypłaty gotówkowej,
- sporządzanie przelewów, rachunków i not obciążeniowych,
- bieżące kompletowanie w sposób chronologiczny wyciągów bankowych wraz z dowodami księgowymi i raportami,
- księgowanie przygotowanych dokumentów w systemie komputerowym w rozbiciu na podziałki klasyfikacji budżetowej w obsługiwanych jednostkach budżetowych,
- uzgadnianie analityki i syntetyki wydatków i kosztów,
- uzgadnianie otrzymanych i odprowadzonych do urzędu gminy dochodów budżetowych,
- przygotowanie danych do sporządzania sprawozdań okresowych i rocznych,
- analiza wykonania planu wydatków,
- analiza wykonania dochodów jednostki,
- księgowanie dokumentów dotyczących zmian stanu środków trwałych, pozostałych środków trwałych i zbiorów bibliotecznych,
- naliczanie rocznych odpisów umorzenia środków trwałych,
- rozliczanie kosztów wyjazdów służbowych pracowników jednostek oświatowych.
2. Obsługa konta bankowego w systemie elektronicznym:
- przygotowanie terminowo przelewów bankowych do zatwierdzenia przez dyrektora jednostki do zapłaty,
- przygotowywanie zapotrzebowania na środki finansowe,
- sprawdzanie terminowości wysyłania przelewów.
II. W dziale organizacyjnym:
1. Prowadzenie i obsługa sekretariatu, w tym:
- wykonywanie czynności związanych z korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą;
- organizacja i obsługa spotkań oraz narad a także wyjazdów służbowych Dyrektora;
- prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora;
- przyjmowanie i przekierowywanie rozmów telefonicznych;
- Zaopatrzenie jednostki w materiały biurowe, sprzęt, środki czystości, a także prowadzenie ewidencji w tym zakresie (w tym inicjowanie utylizacji zużytego sprzętu).
- Dbanie o utrzymanie w sprawności urządzeń biurowych.
- Zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno-biurowej w tym kserowanie dokumentów, segregacja dokumentów, przepisywanie pism oraz sporządzanie projektów pism na potrzeby Dyrektora.
- Prowadzenie ewidencji, rejestrów obowiązujących w jednostce.
- Wykonywanie czynności związanych z rejestrem pieczęci urzędowych.
- Okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji.
- Współpraca z pozostałymi działami.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Praca w siedzibie Zespołu Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli na parterze. Budynek jest wyposażony w windę. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu znajduje się typowe wyposażenie biurowe. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, praca z klientem.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV oraz list motywacyjny,
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3. Kopie dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) staż pracy,
c) dodatkowe kwalifikacje.
4. Oświadczenia kandydata o:
a) korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
b) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
c) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych
d) tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty należy składać (lub przesłać) w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „nabór na stanowisko urzędnicze – podinspektor” w terminie do dnia 24 listopada 2016 r. w godzinach od 7.30 do 15.30 w Zespole Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli (ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola).
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki).
INNE INFORMACJE:
Przy naborze na stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie formalnej złożonej przez kandydata dokumentacji oraz rozmowie kwalifikacyjnej w przypadku kandydatów spełniających wymagania formalne.
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://www.zoiw.miedzna.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zespołu Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
Wola, dnia 14.11.2016
Dyrektor Zespołu Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
Marianna Korkosz